Texte de stand up comedy © Dan Cârlea

O mai veche dorinta a mea este sa ajung pe o scena unde se face stand up si in seara amatorilor sa ma (re)produc si eu. Probabil nu voi face asta niciodata, dar niste texte de stand up am scris. Voi posta aici cateva din ele, cu sublinierea ca imi apartin, daca doreste cineva sa le puna in scena sa ma contacteze si putem negocia. ;)

Acum, citite, nu sunt ca si cum ar fi jucate si aici fiecare cititor trebuie sa isi imagineze textele jucate pe scena, cu accentuarea anumitor pasaje sau cuvinte, etc.

Buna seara!

■ Pentru inceput vreau sa va linistesc in privinta gripei aviare: sunt multe exagerari la mijloc, puteti fi linistiti, nu e asa de grava, mie aproape mi-a trecut! (si stranut puternic spre sala)

■ Acum vreau sa vorbim putin despre problema homosexualitatii

Stiti ca in general barbatii simt nevoia sa se indigneze cand aud de homosexuali. Sau de gay. Sau gay poponari, cum vrei sa le zici.
Si perspectiva psihanalitica a chestiunii este ca, cu cat indignarea e mai contondenta, mai plina de ura, mai demonstrativa, cu atat homosexualitatea latenta este mai mare. Adica simti nevoia sa te aperi de tendintele homosexuale inconstiente si atunci esti foarte agresiv la adresa homosexualilor.
Deci cu cat ii infierezi mai tare, ai o homosexualitate latenta mai puternica.

Pe asta am invatat-o de la STII SI CASTIGI.

Eu sunt relaxat in privinta problemei homosexualitatii. Este o chestiune care trebuie tratata cu curul.

■ Sa va spun despre avertismentele de pe pachetele cu tigari:

▪ TIGARILE PROVOACA IMPOTENTA, vezi pe unele pachete scris mare si amenintator.

Ok, dar noutati pentru mine ai???
Cred ca nevasta-mea a dat ideea acestui avertisment.

▪ Am o idee despre cum ar trebui sa procedeze astia care vand tigari: sa puna avertismentul TIGARILE MICSOREAZA PENISUL!
Va dati seama? Toti smecherii vor fuma enorm, sa se creada ca au nevoie de una mai mica.
O nevoie disperata de una mai mica, frate!
Va dati seama cat ar fuma atunci Adi Minune?
Nu te supara Adi, ai o tigara? ar intreba Sorinel Pustiu
Da frate, am doua cartuse la mine, ia tu unul.

■ Apropo de asta cu puţa mica, nu stiu de ce primesc tot felul de spamuri cu reclama la produse care fac puţa mare.
“Mareste-ti penisul cu 4 centimetri”, primesc săptămânal pe e-mail.
CINE, EU?!!!

Totusi, sa stiti ca metodele nu sunt rele: rezultatele au fost pe masura. Acum am 7 cm!!!

▪ Alt avertisment de pe pachetele de tigari zice
PROTEJATI COPIII: NU-I LASTI SA INSIPIRE FUMUL DUMNEAVOASTRA.

Ok, o sa-i tin de nas. O sa fug dupa autobuz cu tigara intr-o mana si cu cealalta o sa tin de nas si de gura copilul atarnat in aer.

▪ FUMATUL PROVOACA CANCER PULMONAR, CARE ESTE LETAL.

In primul rand ce observi? Cacofonia PROVOACA CANCER… Si daca este sa-i credem onesti si nu ipocriti pe cei care au gandit sloganul asta, deci sa credem ca ei nu fumeaza, atunci putem trage concluzia ca lipsa tigarilor creeaza cacofonii.

In an doilea rand, cred ca este un slogan pentru idioti sau pentru cei care traiesc izolati. Hei, toata lumea stie CA CANCERUL este mortal. Poate doar Tarzan n-a aflat. Dar nici nu cred ca fumeaza.

Daca te opreai cu sloganul la “provoaca cancer”, te credeam si ramaneai cu cacofonia. Asa, cand imi explici CA CANCERUL e mortal, m-ai facut sa cred ca esti idiot de ne iei de prosti. Dar cum sa fie?
Cancerul e sanatate curata!
Cancerul pulmonar te iubeste si te-ajuta sa slabesti repede si definitiv!

▪ Pe alte pachete de tigari este o poza cu piciorul unui mort cu eticheta legata de deget, si scrie FUMATORII MOR MAI TINERI.
Mai tineri decat cine? Decat cei tineri? Mai tineri decat cei de 90 de ani? Deci mor la 85?

Eu cred ca soferii de BMW mor mai tineri. Mai ales aia care conduc in trening si au lant gros de aur la gat si asculta Sorinel Pustiu. Mor mai tineri cei care poarta sosete albe la pantaloni negri si au in permanenta la ei cutit. Fiindca se intalnesc tot cu tipi cu sosete albe la pantaloni negri si tot care poarta cutit.

Deci purtatorii de sosete albe si soferii de BMW mor mai tineri.

Sa se vanda BMW-urile si sosetele albe cu mesaje de avertizare neaparat! SOSETA ALBA UCIDE! BMW-ul calca, nu fute. Si merge apoi mai departe!

▪ Cea mai desteapta mi se pare asta: Il arata pe unu cu dintii terminati si limba neagra si scrie: FUMUL DE TIGARA CONTINE BENZEN, NITROZAMINE, FORMALDEHIDA SI CIANURI.

Bai frate, asta e un slogan pentru chimisti? Oamenii normali doar de cianuri au auzit, dar e de bine. Cu cianura se face aurul sau cam asa ceva, la Rosia Montana. Bine, se distruge mediul, dar avem aur. Mult aur. Da-le-n cacat de paduri, fantani, lacuri cu peste: AUR, MULT AUR sa fie. Ca sa cumparam apa plata si oxigen la tub de la straini.
Deci, frate, FUMUL DE TIGARA CONTINE BENZEN, NITROZAMINE, FORMALDEHIDA SI CIANURI???
Mi se pare super. Aproape la fel de bun ca BATONUL CU VISINE, care contine, printre altele, sorbitol E 422, aromă identic naturală de vişine şi frişcă, pudră de fructe, emulsificator, lecitină de soia E 322, conservanţi, sorbat de potasiu E 202, invertin, vanilină, colorant E 122 carmoizină.

Pofta buna!

■ Am avut perioade cand mergeam regulat la munca. de cand cu criza asta, merg labarit la munca.

16 Răspunsuri

  1. interesant monologul insa e destul de porcos ai putea face si unul pt nivel de liceu??? sunt dispus sa-ti ofer oricat.

  2. O să-ţi dau un mail pe adresa asta cu care ai comentat

  3. Buna Dan ,m-ar interesa cum sa iau legatura cu tine sa incepem o colaborare ,trimite-mi un email cu un raspuns .Multumesc

  4. am dat mail :)

  5. Salut Dan,
    Vreau sa iau legatura cu tine, trimite-mi un email.

  6. ti-am trimis

  7. Buna,
    Trebuie sa pregatesc un eveniment.Cred ca ai putea sa ma ajuti.
    Da-mi te rog o adresa de contact.

  8. ti-am dat mail pe adresa cu care ai comentat

  9. Salut, ma poti ajuta cu un text pentru liceu? Nu ceva complex neapart… dar simplu si amuzant.Da-mi mail.

  10. ti-am trimis mail

  11. Salut! As vrea sa ma ajuti si pe mine cu un text pentru balul bobocilor!
    Ceva fara injuraturi dar foarte amuzant! Multumesc

  12. Salut! Am si eu nevoie de un text pentru o proba de talente si nu gasesc texte fara injuraturi . Crezi ca ma poti ajuta si pe mine?

  13. ti-am raspus pe adresa de mail din ultimul com. cred ca e a mamei tale :)

  14. Salut! Crezi ca ma poti ajuta cu un text fara vulgaritati care sa dureze in jur de 3 minute? Ar fi extraordinar!

    Răspuns:

    Da, te pot ajuta, dacă comentezi cu o adresa validă, să putem comunica. Cu aia cu care ai comentat îmi dă error mailer-daemon

  15. […] ceva timp am scris acest text numit „texte de stand up”. Cum pe internet nu există aşa ceva – textele de stand up fiind […]

  16. Ca să uşurăm lucrurile, iată ce trebuie să ştii când vrei „texte de stand up” de la mine:

    – Să comentezi cu o adresă de mail validă, la care eu te voi contacta
    – Să înţelegi corect lucrurile, privindu-le ca pe o comandă pe care o faci unui om care îşi câştigă pâinea din scris (ideal ar fi să intri şi la pagina „Cine?”, fiindcă uneori am impresia că se omite acest pas important în relaţionarea noastră).
    – Să te aştepţi să primeşti un mail în care o să te întreb câteva lucruri de bază (data limită a proiectului şi eventual câteva amănunte) şi dacă batem palma mă apuc de treabă, urmând ca tu să primeşti textul până la data convenită.

    Succes! :)

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.